Saturday, January 7, 2012

Bla bla bla bla . . .

cute nie pict. .i like it. .like my entry right. ?/#@^&$*?

aSsalamualaikum..i'm back now. !! miss my blog so much. . hari nie baru dapat update blog. .pulang jak dari kampung line internet sowtsowt kemarin baru ok. .merana jugak larh aku di rumah jak. .sudah larh bosan tambah larh bosan. .macam lagu c Stacy tue " aku bosan dengan bla bla bla bla bla " hehe. . .aku nda tau apa entry aku kalee nie. .tue jak yang terlintas di kepala aku sekarang. .banyak betul story yang aku mau share dengan korang. .Firstly mau bagitau korang yang aku rindu sangatsangat sama blog nie. .berhabuk sudah blog nie. .hehe. .Secondly,aku sangatsangat larh bosan coz berkurung jak dalam rumah. .mau cari keja tapi nda tau keja pa. .kawankawan aku yang lain sudah keja,aku jak di rumah makan tido makan tido jak. .hehe. .Thirdly,tomorrow my lovely mum birthday Fatima Bt Hj Jurip. .Love you so much mum. .thanks for all the sacrifices that you do to me. . .i'm so appreciate it. .may ALLAH bless you and extend your age. .Mak sanggup bersengkang mata menjaga kami 7 beradik especially anak kembarmu Fadilah ( me ) and Fauziah. .aku sangatsangat berterima kasih atas segala kasih sayang yang Mak curahkan kepada kami dan sangatsangat larh bersyukur kepada ALLAH kerana telah mengurniakan seorang ibu yang baik dan penyayang. .Love you so muccchhhh. .okay that's all from me. .tomorrow i will share more things with you all. .


p/s : goodnightsweetdream. . :)

Terima kasih kerana sudi membaca..Kalau suka Like ok :)

0 0 orang mengomen: