Saturday, December 10, 2011

aku demam NAZMI FAIZ. .khakhakha

Nazmi Faiz spa tue erk. ? boifrend yg mna 1 nhe. ? hehe. .Nazmi Faiz larh weii. .pemain harimau muda tue. .yg pling muda tue. .hehe. .adooiii. .aku rasa betulbetul larh aku demamkan c Nazmi Faiz tue. .hehe. .smpai2 aku p search pict dia banyakbanyak pas2 jadikan wallpaper kat hp n lappy aku. .hehe. .aku pown heran knp x letak pict bf aku erk. ???hehehe. .pnya larh kiut miut biut c Nazmi Faiz tue. .klu larh dia knl aku kan bgus. .hehehe. .berapa gumbira. .khakha. .tambahtambah lagi kami satu umur pas2 tarikh lahir yg sma tp bulan jak yg lain. .adoooiii. .sakit jiwa owh kalau cam nhe. .dan di tambah lagi dgn aksiaksinya yng lincah ketika di padang especially time M'sia VS Bahrin tue. .wooo. .t'beliak mata aku weii tgok dia jaringkan gol yg pertama sampaisampai jaringannya tue di calonkan antara gol terbaik untuk ntah pa aku pown dah lupa. .hehe. .chaiyaa larh Nazmi. .tak sngka kan orangnya yg b'badan kecil tetapi m'punyai bakat yg besar. .anyway gud luck kepada Nazmi Faiz serta pemain2 Harimau Muda yg telah mengharumkan nama negara. .kami rakyat M'sia sentiasa menyokong kamu semua. .all the best Harimau Muda. .gud luck SPM tuk Nazmi Faiz jgk. .hehe. .semalam dpt tengok Nazmi kat tv1. .t'ubat jgk rndu kat dia. .hehe ( gelinya aku dgr ). .time pengacar tue tnya soalan kat dia. .hadoiii. .lemah longlai tubuh aku dgr soranya yg lemah lembut tue. .khakha. .pengacara tue ckp mukaNazmi ala2 Kaka pemain Real Madrid tue. .ya ke. ?adalah ckit. .hehe. .pastu pengacara tue ckp dia kata kepada gadisgadis di luar sana di harap agar tidak menyimpan apaapa perasaan kat dia,coz dia ada tugas yg perlu di laksanakan untuk negara. .simpansimpan perasaan anda tue. . trus aku ketawa sorangsorang. .hehe. .aku minat jak kat dia. .perasaan lbih dari itu xde larh. .hati ku sdah di miliki( yerrkk..gelinya aku. :P ). .hehe. .anyway gud luck tuk Harimau Muda. .k all the best. .kami rakyat M'sia sentiasa menyokong anda semua. . :)






p/s : teruskan lah menyokong pemainpemain Harimau Muda :)

Terima kasih kerana sudi membaca..Kalau suka Like ok :)

0 0 orang mengomen: