Friday, December 23, 2011

Hang Out :)

aSsalamualaikum..
berapa hari sudah aku x update blog nie. ?
malas bah mau update..cam teda masa..hehe
aku sekarang nie malas sudah mau on9 asyikasyik baca novel jak keja aku..teda keja lain..nasib baek mama aku x membebel..hehe
sejak aku baca novel Ombak Rindu tue,TERjangkit sudah aku baca novel..hehe
oppss..apa yang aku merepek nie..kenapa tibatiba cakap pasal novel.?hehe
sory lari tajuk..khakha..
okai..berdasarkan entry aku kali ni,aku sangatsangat lah happy..bukan pa coz dapat hangout dengan tementemen..hehe..rindu giler beb dengan dorang..walaupun x semua dapat jumpa tadi..TERlerai jugak rindu aku sama dorang..after SPM..we haven't meet yet..so rindu lah..nanti tapi x taw bila kami together-gether p mandi sungai..hehehe..siokk..
thanks to may,ct,ewa coz bagi nasihat and semangat tuk aku tadi..aku sangatsangat appreciate jasa korang...walaupun kita jarang contact tapi korang still lagi ambik berat pasal aku..walaupun aku x curhat kat korang tapi korang still lagi mau dengar..love you all.. :)
aku happy sangatsangat coz dapat kawan macam korang...walaupun dalam ahliahli kita ada yang x berapa rapat tapi kita still lagi berkawan..still lagi contact,still lagi hangout,still lagi tolongtolong kalau ada problem..Ya ALLAH terima kasih kerana memberikan aku kawankawan sebaik mereka..Aku bersyukur kepada Mu ya ALLAH..(macam mau nangis pulak)hehe
aku harapharap plan kita mau p mandi sungai jadi..hehe..nda sabar nie..
apaapapun korang memang TERBAEEKKK...double thumbs up :)





p/s:k larh aku mau caw cincau dulu..malam nanti aku sambung lagi..aku harap hubungan kami akan berkekalan..korang lah kawan dunia akhirat aku..Love you alls.. <3


Terima kasih kerana sudi membaca..Kalau suka Like ok :)

0 0 orang mengomen: