Wednesday, March 28, 2012

Ke Mana Ku Berlari ???

Assalamualaikum . .
Sorry guys lama x update blog after entry hari tue . . Aiikk ?? Kemana pulak aku nak lari nie ?Lari rumah erkk coz result tak gempak ?? hehe . . Okay2 straight to de point , entry aku kalee nie ada kena mengena dengan entry yang lepas . . Kalau korang belum TERbaca lagi entry aku yang minggu lepas korang p sini . . Ok , dah bacakan ? Sekarang berikan tumpuan anda untuk entry kalee nie . . hehe . . Sebelum tue , mesti ada diantara korang yang tengah confuse kan sekarang nie . . Pasal pa ??? Pasal , entry aku nie macam takda kena mengena langsung dengan entry yang lepas . . Ya larh , pa tidaknya , tiba2 nak berlari . . Kenapa tak boleh jalan sudahkah ? hehe . . Aku saja jak buat entry nie , nie blog aku , ada aku kesah . . hehe *gurau2 jak . .

Okay2 , selepas dah tahu apa result SPM , confirm ramai yang dah apply apa2kan , example : IPTA , POLITEKNIK , IPGM , SPA and sewaktu dengannya . . Aku pown macam korang jugak , terus apply apa yang patut berbekalkan result yang tak seberapa tue . . hehe . . Aku redha jak dengan apa yang aku akan dapat nanti . . Wait and see larh apa keputusannya nanti . . Sebelum dapat apa2 tawaran , aku nak sambung form 6 rasanya . . Ya larh daripada buang2 masa kat rumah , lebih baik aku sambung form 6 . . hehe . . Harap2 aku dapat tawaran , malas nak sambung form 6 . . hehe . . AMIN YA RABBAL AL AMIN . .

Secara jujurnya , aku berharap sangat nak dapat tawaran2 tue . . Kalau tak dapat pown apa boleh buat dah rezeki kan . . Form 6 larh jawabnya . . Tak pa , aku yakin yang rezeki ALLAH tue ada di mana2 . . Selagi kita berusaha dan tak mudah putus asa , ALLAH akan sentiasa membuka pintu rezekiNYA untuk kita . . Semoga ALLAH mempermudahkan segala urusan aku . . AMIN . .


p/s : Okay larh , tue jak yang dapat aku share kat korang malam nie , harap2 korang berjaya dengan hala tuju yang korang pilih . . AMIN . . Okay , selamat malam :D

Terima kasih kerana sudi membaca..Kalau suka Like ok :)

1 0 orang mengomen:

Anonymous said...

:') senyumtakperlukataapaapa ^___^