Sunday, March 4, 2012

What ever larh . . &*%#$!*$^#



Assalamualaikum..
hey you guys !! I'm back . . Sorry lama x hupdate belog comey nie * perasan kejap*huhu . . whatever larh . . Okey , korang pown tau kan yang result SPM tak lama lagi akan kuar . .huuh . . x tau larh mau cakap pa hanya Tuhan jak yang tahu perasaan aku sekarang nie macam mana . . Takut ada , gementar ada , gembira ada , sedih ada , semuanya adalah . . huuh . .Hope dapat result yang terbaik dari ladang . . Hope my parents will be happy with my result . . Amin Ya Rabbal Al amin . . Korang doakan aku erkk supaya dapat result yang cemerlang , gemilang , terbilang . . hehe . . Yang paling aku x sabar ialah jumpa kawankawan . . Oh my !! Can you all imagine it , when we take a result together and at the same time meet all the teacher then take a picture together . . Can't wait the moment !! Okey2 forget it . .

The second things is my favourite movie will be broadcast again !! OMG !! * terkejut beruk * Movie tue akan disiarkan di Astro Prima . .Sebelum nie kat Astro ONE . . Movie tue tahun lalu disiarkan . . Oh my !! Can't wait to see my oppa Hyun Bin . . Title movie tue Secret Garden . . Mesti diantara korang yang dah tengok kan movie tue . . Bagi yang belum tengok lagi , korang tengok lah , memang best sangat2 if korang minat korean movie larh . .hehe . . Then , yang aku tak boleh tunggu ialah ----------------------> Running Man yang akan bersiaran pada 10 - 11 march jam 11.15 malam 4 episod berturut-turut tau . .Kompom aku ketawa sorang2 larh jawabnya . .hehehe . . Nda sabar mau tengok my oppa Min ho . . Selain tue , pada 17 march pulak ALL STAR Marathon akan bersiaran. .Rancang nie kira macam penyampaian anugerah2 larh macam APBH , Festival Filem dan sewaktu dengannya . . Dan my Salaryman pown semakin lama semakin besttt !!

Then , tadi syok2 aku tido sambil dapat mimpi yang indah dengan * tuuut * boleh2 aku TERbangun gara2 dengar lagu Mr Saxobeat . . arggghhh geramnya . . Kakak aku punya pasal larh nie pasang lagu tue . .huuh . .Sabar je larh . .Hope malam nie dapat sambung mimpi tue lagi . .hehe . .Aku pown x tau kenapa aku boleh TERmimpikan dia . . huuh . .Forget it !!

Okey larh tue jak yang aku nak share kat korang . . Oh ya , my new header tak lama lagi akan dilancarkan . . Just wait and see . . Okey bubye . . Assalamualaikum . .


p/s : Subhanallah !!! Maha Suci ALLAH SWT . .

Terima kasih kerana sudi membaca..Kalau suka Like ok :)

0 0 orang mengomen: